One down, one to go, part two

Forrige | Neste

Første oppgave levert, og kan ikke rettes mer på. Heldigvis! For å få den helt ut av verden har jeg også laget webversjonen ferdig. Jeg løper med andre ord snart helt tom for unnskyldninger for ikke å jobbe med den nye oppgaven.

Oppgaven handler om reklamens vilkår og problemer på web, som også tittelen såvidt antyder. En del av konklusjonen er at reklamemakere og -aktører står i fare med å skyte seg selv i foten hvis trenden med mer og mer støyende reklamer fortsetter. Noe det argumenteres for ved å se på det mediespesifikke, brukerkulturen på web, samt historien for reklamer på nettet. Oppgaven tar også for seg en del av de nyere reklamestrategier man finner på web.

Webversjonen finnes her. Om noen skulle finne på å lese den tas kommentarer imot med takk!

Skrevet Thursday 22. May 2003 klokka 20:23 og arkivert under Medievitenskap.

Kom med en kommentar

Trackback? http://vaj.no/2003/05/one-down-one-to-go-part-two/trackback/

Abonner på innlegg Abonner på kommentarer (Hva er dette?)